2024 január 01.-től érvényes árak:
Vállalási óradíj:
- Motordiagnosztika: 14 500 Ft/óra
- Pl.: kompresszió mérés, vezérlés ellenőrzése, műszeres mérések
- Egyéb javítások: 14 500 Ft/óra
- Pl.: motorjavítás, kuplung- és kéttömegű lendkerék csere, fék- és futóműjavítás
- Műszerhasználati díj: 8 000 Ft
- Hibatároló olvasás-törlés, élő adatok vizsgálata
Minden kedves ügyfelemnek 20% kedvezményt biztosítok minden utángyártott alkatrész listaárából és 10%-ot a kenőanyagokéból. Nagyobb összegű alkatrész cseréjénél, például kettőstömegű lendkerék és kuplungkészlet esetén ez a kedvezmény akár 30% is lehet.
Ez a kedvezményszámítás a gyári alkatrészekre nem vonatkozik! A beépített alkatrészekről munkalapot állítok ki, amit az ügyfélnek az autó átadásakor átadok és a lecserélt alkatrészeket megmutatom.
Egy autó hibájának a feltárására vagy a feltárt hiba elhárítására fordított munkaidő előre nem határozható meg, csak például egy fékbetétcsere vagy egy időszakos szerviz esetén adható viszonylag pontos árajánlat. A diagnosztikai munka során kiszámlázásra kerül egy egyszeri műszerhasználati díj, és az eltöltött munkaidő felszorozva a rezsióradíjjal. Általánosan elmondható, hogy a hibafeltárások többsége belefér 2-5 órás időkeretbe.
Az alábbi szolgáltatásokat tudom nyújtani:
- Hibakód olvasás/törlés motorvezérlő, ABS, légzsák, stb rendszerekben
- Élő adatok vizsgálata
- Beavatkozó teszt
- ABS impulzuskerék és hidrulikus-szelep teszt, típuskódolás
- Szerviz intervallum (inspekció) visszaállítás
- Befecskendező IMA-kód bevitel
- TPMS (gumiabroncs-nyomás érzékelő) olvasás és kódolás
- Dízel részecskeszűrő kényszer-regenerálása, stb...
A munka során csak legális szoftvereket, műszereket használok, a motorjavításokhoz szükséges célszerszámokat beszerzem. Árképzésemmel nem tudok versenyezni az illegálisan működő, kínai klónműszereket és feltört szoftvereket használó műhelyekkel, de ez nem is a célom.
Az általam használt diagnosztikai berendezések:
Bosch KTS
Bosch KTS 560
Professzionális vizsgálóberendezés modern járműelektronikákhoz
A gépjárművekben egyre nagyobb számban előforduló elektronikai alkatrészek minősített diagnosztikát igényelnek. Még az egyszerű javítási és karbantartási munkálatokhoz is vezérlőegység-diagnosztika szükséges. E célból a Bosch KTS sorozata – a hozzáillő ESI[tronic] 2.0 szoftverrel – optimális lehetőségeket kínál arra, hogy számos rendszer a gépjárművön tesztelhető legyen.
Launch X431 PAD VII Elite + TSGUN TPMS programozó
Launch X431 PAD VII Elite
egy android alapú megbízható diagnosztikai program
A műszer 90+ százalékos lefedettséget nyújt az itthoni utakon előforduló járművek esetében. Sok más diagnosztikával ellentétben a Launch műszereitől a hibakódok olvasásán, törlésén, élő adatoknál sokkal mélyebbrenyúló diagnosztikai megoldást kapunk, gyári szinten tudunk vele illeszteni, programozni, speciális funkciókat elérni. Professzionális megoldás mind amerikai, ázsiai és európai járművek terén.
VCDS
Ross-Tech VCDS ®
Windows alapú diagnosztikai szoftver Volkswagen, Audi, Seat, Skoda gépjárművekhez.
A Ross-Tech VCDS ® (korábban VAG-COM Diagnostic Software) több mint egy évtizede piacvezető szerepet játszik a VAG csoport gépjárművek márkafüggetlen diagnosztikájában.
OP-COM
OP-COM
a megbízható Windows alapú Opel diagnosztikai program
Az OP-COM egy hazai fejlesztésű, teljesen magyar nyelvű Windows alapú diagnosztikai program, amely ma már nélkülözhetetlen a hibák gyors, és pontos behatárolásában. Több mint hét éve piacvezető szerepet játszik az Opel gépjárművek márkafüggetlen diagnosztikájában.